FAQ

 

Waar is wel en geen garantie op?

Er is garantie op alle spullen die gemaakt zijn, op voorwaarde van normaal gebruik en met uitsluiting van ongevallen. Uitzondering op die regel zijn ook de artikelen die op aanvraag zijn gemaakt, of die door hun toepassing persoonlijk zijn (bijvoorbeeld, maar niet uitsluitend: mojobags , voodoopoppen, persoonlijke kaarsen, talismannen en amuletten en andere objectmagie). Zie ook de voorwaarden. Er is geen garantie op de uitkomst van toegepaste magie. Gezien die in hoge mate mede afhangt van de intentie, energie en de focus van personen die buiten onze invloedssfeer liggen kan het (gewenste) effect nooit gegarandeerd worden.

Ik heb geen bevestiging van mijn bestelling gehad, is het wel goed gegaan?

Je krijgt altijd meteen een automatische bevestiging van je bestelling. Die verdwijnt vaak bij mensen in hun spamfolder, dus kijk eerst daar. Mocht daar ook geen bevestiging in zitten, mail ons dan op info@noxmagica.com dan zoeken wij het na voor je.

Kan ik gekochte artikelen op een andere manier toepassen?

Ja zeker. Zodra je iets bij ons hebt gekocht is het van jou. Dus als jij besluit dat je jouw amulet niet aldoor bij je wil dragen, maar liever op je altaar plaatst, of aan de muur hangt: gewoon doen.

Moet ik de bedels uit een wenskaars bij elkaar houden?

Dat is wel aan te raden. Ze vormen samen de intentie die je energie hebt gegeven door de kaars te branden. 

Kan ik de kaarsenmagie ook toepassen op anderen?

Het ritueel met het branden zoals in de gebruiksaanwijzing staat kan alleen als je zelf bij de situatie betrokken bent, of familie in de eerste graad (ouders, kinderen, broers/zussen).  De kaarsen zijn wel bijzonder geschikt om toe te passen in een breder ritueel (van jezelf) en dan kan je dat natuurlijk wel doen voor anderen waar je geen bloedverwantschap mee hebt.

Er staan geen (foto) readingen gemeld, waar kan ik die bestellen?

Nergens, want die doen wij niet. Onze deskundige biedt alleen diensten aan waar zij achter staat en goed in is. Foto readingen vallen daar niet onder.

Ik wil graag een consult boeken, want ik heb vragen over magie, waar kan dat?

Callisca is gestopt met het geven van consulten, dus helaas gaat dat niet. Wanneer je een ritueel boekt volgt er na boeking overleg met Callisca via de mail, dus dan kan je eventuele vragen bij haar stellen.

Ik heb een vraag over magie, waar kan ik die vraag stellen?

Vragen over magie kan je aan Callisca via onze Facebookpagina stellen, wanneer zij spreekuur houdt. Dat wordt aangekondigd op onze NoxMagica pagina (Facebook.com/noxmagica). Op sommige festivals en evenementen is zij ook aanwezig, ook dat wordt aangekondigd. 

Ik weet niet hoe ik een product moet gebruiken, kan ik het dan toch bestellen?

Bij elk product dat wij verkopen zit een gebruiksaanwijzing. Natuurlijk staat het je vrij om onze producten op een andere mnaier te gebruiken. Maar mocht je liever de aanwijzingen van Callisca willen volgen, dan kun je de gebruiksaanwijzing volgen.

Ik heb een ritueel besteld, wanneer volgt de uitvoering?

Wanneer je een ritueel hebt besteld zetten wij binnen 2 werkdagen de aanvraag door aan Callisca, zij neemt daarna binnen 2 werkdagen contact met je op om je aanvraag te bespreken. Na het doorgeven van de gevraagde informatie volgt bij een ritueel de uitvoering en een terugkoppeling.

Het ritueel is voor mij gedaan, wanneer begint het te werken?

De werking start meteen, maar soms duurt het even voordat je het merkt. Gezien de vele factoren die er meespelen bij elke vorm van magie voor anderen is er geen garantie op de uitkomst. Zie boven.

Kan ik mijn vraag/probleem telefonisch met Callisca overleggen, of langskomen?

Nee, Callisca werkt momenteel alleen online. Onze winkel in Den Haag waar zij consulten hield is momenteel gesloten. Wij zijn op zoek naar een andere locatie en dan kan je een afspraak maken voor een overleg in persoon. Voor kortere vragen kan je haar ook spreken op beurzen en evenementen. Bellen doet zij nooit.

Ik heb een ritueel geboekt, maar me bedacht. Kan ik nog annuleren?

Annulering van een ritueel is alleen mogelijk indien de opdracht nog niet is doorgezet aan Callisca. Is dat wel het geval, dan is annulering niet meer mogelijk. Dit gezien de persoonlijke, op maat gemaakte vorm van het product 'ritueel'. 

Ik heb een ritueel geboekt, heb ik dan recht op herroeping binnen 14 dagen?

Nee, in onze algemene voorwaarden sluiten we de herroeping voor rituelen uit. We gaan er vanuit dat een consument expliciete toestemming geeft voor die uitsluiting, op het moment dat dit besteld wordt. Dit, omdat er anders een wachttijd van 14 dagen zou gelden.

Wij maken gebruik van cookies. Door op Ja te klikken, geef je toestemming voor het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- en cookieverklaring.

Facebook Twitter Pinterest